Brielle 450 jaar wordt afgesloten

De Culturele Stichting Voorne is door de gemeente Brielle benaderd het jubileumjaar Brielle 450 jaar, eersteling der Vrijheid, theatraal en muzikaal af te sluiten. Vol enthousiasme  zijn we in de pen geklommen en hebben de muzikanten en spelers van het Perpetuum Mobile weer mee gekregen om er een fantastische  dag van te maken.
Zaterdag 10 december vindt dit evenement plaats in de Catharijnekerk. De dag staat ook in het teken van “de rechten van de mens“. Het script is geschreven door Simone Denninghoff en Margareth van Rooijen. De choreografieën  door Rita Schrooten. De muzikale omlijsting is voor rekening van Aad Schrooten van Libertatis, het Maerlant Collective en Peter Moree van het Beiaard koor.  Donderdag 6 oktober was de eerste geslaagde repetitie. Naar alle tevredenheid en vol positiviteit zijn we  huiswaarts gekeerd. Er is nog veel werk aan de winkel voor spelers, zangers en muzikanten, maar u zult zaterdag 10 december geen spijt krijgen als u zich heeft aangemeld voor een kaartje.